poniedziałek, 22 kwietnia 2013

27. Rodzina Luminous cz. 13

http://imageshack.us/scaled/landing/267/73864264.png http://img28.imageshack.us/img28/97/77670675.png http://imageshack.us/scaled/landing/507/63914194.png http://imageshack.us/scaled/landing/844/60121578.png
© Noreen

no cześć, jak się macie? :) ja się trzymam jakoś choć jutro, pojutrze i popojutrze mam egzaminy ;_; powiem Wam, że staram się przede wszystkim nie stresować, bo przeważnie mam z tym problem niestety :c nawet mi to wychodziło ostatnio, teraz też nie jest źle nawet :) myślę, że jakoś mi pójdzie, ale błagam, trzymajcie za mnie kciuki! :3 jak pewnie zauważyliście, zrobiłem nowy szablon. Wreszcie jakieś odświeżenie :D po dzisiejszej części Luminousów będziecie zupełnie na bieżąco, zapraszam ;>

 będą mieć pieska!

 oto słodka, mała Trifi :)

 ajajaj, czyżby noc poślubna przyniosła jakieś skutki? ;d

 będzie dzidzia! Wreszcie, nie? :)

 ale ona jest fajna!

 kolejny nowy mieszkaniec - papuga Storm :)

 szczepionka antyalergiczna i porada chyba.

 domownicy od razu polubili psiaka <3

 papużka się bawi ^^

 szaleństwa przy budkach na festiwalu!

 humorki ciążowe, chyba się poród zbliża ;)

 próbował sobie dorobić, ale nie wyszło :c

 no, dziecko w drodze!

 przedstawiam Wam małą Ivy <3 Vanilia wolała chłopca, ale jest zadowolona :)

 zabawianie małej.

 ćwiczenie czyni mistrza!

 dorosły Elliot.

 oo przyłapany!

 Vani kocha Trifi <3

 urodziny i lekka zmiana :)

 Ivy też ma urodziny!

 oczy po mamie, a włosy może częściowo po tacie, który ma mieszane z czarnym? xd

 lubią się maluchy.

 zabawa z kostką xd

 szalona!

 beksa :c

 mama uczy się załatwiać.

 głodne bobo!

 kurcze, straszna lalka o.o potem będzie miała traumę!

 dbają o nią :)

 wycieczka na miasto!

 dziwna ta zabawka xd

 no, wreszcie jakieś zabawy z tatą!

 uczymy się chodzić :3

 zakochani, szczęśliwi rodzice :D

 fajne miejsce na sen, nie? ;_;

 Cosmo do pracy potrzebował jakichś raportów o mieszkańcach i też grzebał w śmietniku.

 dumna Trifi z gazetą ;>

 kurcze, właśnie mi się przypomniało, że Ivy się nie może bawić ze swoim zmyślakiem ;< ona też jest zmyślakiem, ale to chyba nie ma nic do rzeczy i to jakiś błąd...

 zabawy na placu koło domu :)

 znowu urodziny!

 fajna sukienka, nie? xd

 Elliot jest burmistrzem miasta chyba :)

 Como się przemienił i...

 ... poszedł popływać, ale pogoda piękna! :)

 Ivy buduje w piaskownicy :D

 czułości, po chwili przeszkodziły im urodziny.

 dziadek Cosmo...

... i babcia Vanilia, szybko się zestarzeli ;c

no to pamiętajcie żeby za mnie trzymać kciuki, proszę :) zapraszam też na simblra i aska, linki są w menu :3 dobranoc!

10 komentarzy:

  1. super szablon :D rodzinka jak zwykle świetna, Trifi najlepszy <3 oczywiście życzę powodzenia na egzaminach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki! adjskfksd Ivy będzie taka cudna omg, skąd jej fryzurka? jaki szablon zrobiłeś................ i te menu na górze akjdkefjhskaljefjhed napatrzeć się nie mogę *.* pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) jeśli chodzi Ci o jej fryzurę z wieku dziecka, to jest to NewSea Sweet Slumber ;)

      Usuń
  3. ojaaa moje ikonkyyy *O* podlizujesz się,żebym Cię wypuściła z więzienia ;_____; a nic nic XD cheche trzymam kciuki za Ciebie :3 ale oni szybko się zestarzeli :C Ivy będzie śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Luminousy<3 świetni są, a miejsce na sen zawsze jest dobre! trzymam kciuki, na pewno sobie poradzisz<3 pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki. Super szablon:) Luminousy są świetne, Ivy taka kochana, i oryginalne imię:3 Szkoda, że jej rodzice tak szybko się zestrzeli:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeeej ale Vanilka jest piękną staruszką <3 Oh god, a Ivy tuptający ideał <3 Będę trzymała kciuki!! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trifi to słodziak :). Gratuluję Ivy, ślicznotka z niej ^^, a rodzice z wiekiem coraz piękniejsi <3

    OdpowiedzUsuń
  8. AWR jaka śliczna Ivy <3 Powodzenia z testami! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie mi się podoba imię Ivy. No i śliczny psiaczek, zarówno jako szczeniak, jak, i dorosły :D Ja nigdy nie miałam dziecka zmyślaka, więc nie umiem powiedzieć, czy takie osobniki mogą się bawić zaczarowanymi lalkami : D Świetna notka, czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Translate