poniedziałek, 4 maja 2015

54. Rodzina Plumbob #2


Witajcie! Jak tam długi weekend? U mnie w porządku. Ja na szczęście do szkoły wracam dopiero w czwartek (matury) :) Miałem napisać wcześniej, ale ostatnio miałem trochę zajęć i niestety nie zdążyłem.

No, ale już jestem i mam dla Was na dzisiaj, dla odmiany, część drugą rodziny z The Sims 2. Powiem szczerze, że z tymi zdjęciami miałem masę roboty, bo dla dobrej jakości robiłem je Frapsem, więc musiałem je bardzo poprzerabiać, żeby się dobrze prezentowały. (Chociaż tyle, że wyszło w porządku. Zastanawiam się tylko, czy to wyostrzenie dobrze wygląda. Co myślicie?) No, ale na szczęście znalazłem parę sposobów żeby liczbę elementów, które muszę wyciąć ze zdjęć ograniczyć do jak najmniejszej, więc przy kolejnych częściach będę miał już trochę mniej pracy ;)

+ Bardzo Wam dziękuję za komentarze i opinie, jesteście świetni! Cudownie też widzieć nowe posty u Was, których ostatnio było całkiem sporo ^^ Na Wasze blogi zawsze staram się wpadać, czytać i komentować, choć czasami brakuje mi czasu i nadrabiam notki trochę później xd

Rodzina Plumbob
część 2

 Rodzice bardzo kochają swojego małego synka :) Na wstępie przepraszam za szare ściany w całym domu. Jak na razie rodzina oszczędza, nie może sobie pozwolić na zbędne luksusy, więc urządzaniem zajmę się później. Mam nadzieję, że zbytnio Wam to nie przeszkadza i wytrzymacie jeszcze jakiś czas z tą ruderą xd

 W wolnym czasie koniecznością jest poprawa formy i walka o awans!

Will ma zapewnione dużo miłości i fajne gadżety :D

Mama niestety też musi nad sobą pracować. W końcu pieniądze z nieba nie spadają. A szkoda!

Czas na przewijanie :)

Rolly się nudzi, więc niszczy biedne meble, a właścicielom jak widać niespecjalnie to przeszkadza ;p

Mały płacze...

...  a rodzice ze sobą romansują!

Telewizor się zepsuł, więc Jack wkroczył do akcji, ale niestety nie poszło mu najlepiej.

A tak właściwie - koszmarnie. Pożar na szczęście udało się opanować!

Telewizor pozostawał nadal nienaprawiony, a następna próba zakończyła się stypą ;p Drappy bardzo to przeżyła...

... więc dostała miłą niespodziankę! Dżin bardzo się przydał, gdyż przywrócił jej ukochanego do świata żywych :)

A kicia nadal jest rozpieszczana przez członków rodziny.

Nadeszła zima, a także pora na przygotowania przedświąteczne. Mikołaj musi przybyć!

W czasie ostatnich szalonych wydarzeń, Will dorósł i stał się małym dzieckiem ;)

Oni tutaj amory...

... a do domu włamała się złodziejka!

Inwestycja w alarm się jednak opłaciła :D

Kolejna akcja, tym razem płonąca choinka. Dla Mikołaja wszystko!

Młoda mama musi radzić sobie z wieloma obowiązkami.

Nie wiem dlaczego, ale ich małżeństwo uległo unieważnieniu (czyżby przez śmierć?) ;p W każdym bądź razie, połączyłem ich ponownie!

Mały trochę podrósł i bardzo polubił futrzanego domownika. Biedny kot jest trochę wymęczony!

Rodzinne chwile :)

Wczuwanie się w program + świąteczny nastrój w tle :D

Dochodzę do wniosku, że jednak trochę za dużo tych zdjęć z kotem xd W każdym razie, jak widać, ma się wprost wspaniale i jest ciągle rozpieszczany, aż za bardzo. A Will korzysta z nieuwagi mamy ;)

Do napisania!

13 komentarzy:

  1. Ostrość jest ok. Eeee tam, szare ściany też mają swój urok. Myślę, że są nawet ładniejsze ;) Will jest takim... słodkim przystojniakiem <3 Atmosfera w tym domu jest gorąca... dosłownie i w przenośni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kiciuś jest mega. XD Moja siostra też w domu, bo matury. c; Szare ściany są ok, takie "minimalistyczne
    ". :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne. Trafiłem tu przypadkiem i baaardzo spodobał mi się Twój blog. W końcu facet też może grać w simsy :p Mam też taką małą podpowiedź do TS4, bo sam w nie gram: Dina jest lepszym materiałem na dziewczynę niż Zoe (lepsze cechy). To moje zdanie i wiem, że i tak na nic nie wpłynie, bo to twoja seria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię i radę, są one zawsze mile widziane i, jeśli to możliwe, brane pod uwagę ^^ Mogę jednak zdradzić, że ostatecznie żadna z nich nie zostanie dziewczyną Wayne'a :)

      Usuń
    2. O dziękuję Ci za odpowiedź :) To dobrze i mam nadzieję, że nas zaskoczysz. Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Jak ja dawno nie grałam w the sims 2...fajny kotek i ogólnie fajna rodzinka! Czekam na więcej postów związanych z nią. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh zazdroszczę, możesz jeszcze dwa razy spać do woli :D aj tam spam kotem, kotów nigdy nie za dużo! ładnie domek wygląda nawet jeśli nie ma w nim luksusów<3 ojeju, dwójkowe dzieci są najsłodsze, Will to idealny dowód! ogólnie Ci powiem, że bardzo polubiłam Plumbobów hehe<3
    buzi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Will jest uroczy <3 Płonące choinki, skąd ja to znam :') A Mikołaj i tak do mnie nie przychodzi, lajf is brutal :( Kotów w poście nigdy za dużo! :D Dobrze, że dżin przywrócił życie Jackowi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna rodzinka. Ciekawe mają życie, Tu płonąca choinka, tu morderczy telewizor ;p
    Czekam na kolejny post i zapraszam na finely-sims.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna rodzinka! <3 Aż sentyment mnie bierze, gdy oglądam screeny z dwójeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż zachciało mi się wrócić do dwójeczki :3. Choinka normalnie jara się jak flota Stannisa :P.
    Pozdrawiam :>
    http://crossingsims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Koteł najlepszy *.*

    http://loviamts3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Translate