poniedziałek, 1 lipca 2013

32. Rodzina Luminous cz. 14


witajcie! bardzo się cieszę, że simki się Wam spodobały :) dziękuję za miłe komentarze i wsparcie :3 dzisiaj wreszcie Luminousy, dawno ich nie było i jesteście bardzo nie na bieżąco! myślę, że w najbliższych notkach będą właśnie oni, może być? mam nadzieję, że tak :D nie mam nic do dodania, więc zapraszam na rodzinę.

 kochana Trifi pływa sobie w basenie <3

 zmęczona kucharka po pracy.

 Elliot jest wolny, więc korzysta!

 księżniczka Ivy w swoim zamku :D

 no i kolejna!

 zabawa klockami musi być.

 no i już urodziny!

 nastoletnia Ivy :)

 lubią się dziewczyny, lubią <3

 Ivy ze swoim nieurośniętym wymyślakiem :D

 sprawdzamy się!

 zdaje się, że Vanilia właśnie osiągnęła szczyt kariery, zdolna kucharka :)

 nie ma to jak pluskanie w jacuzzi na dworze w zimę o.O

 nawet babunia może się nauczyć czegoś nowego, uwielbiam te literki!

spacerek :)
 biedna, wykończona życiem.

 no i przyszła pora na kolejne urodzinki.

 Elliot stał się starszym panem, zbyt szybko :c

 - jakoś tak starzej wyglądasz...
- heheh, zdaje Ci się!

 kochane dziadki <3

 Trifi zdobywa kolejną fankę ;d

 zdaje się, że Ivy obrzucała dom sąsiadów papierem toaletowym...

 ... i zdaje się, że ją przymknęli :D

 hahah, opieprz!

 - błagam tatku, wybacz i odwołaj karę.
chyba się udało :)

 wszyscy się starzeją, psinka też ;c

 zabawa na festiwalu.

 no i znowu świętujemy!

 duża, ładna xd

 od razu, gdy dorosła, wróciła wraz z rodzinką do Starlight Shores, ale zamieszkała w osobnym, małym dla odmiany, domku :) no i wykonuje test na studia, dostała jakieś tam stypendium.

 i od razu wyjechała.

 na miejscu odwiedziła akademik, w którym poznała Cida Serverusa.

 od razu przypadli sobie do gustu :)

 zasmucona Ivy na rowerku :c

 list miłosny do Cida ;>

 - ona wysyła mi buziaka, nie wytrzymam!

 postanowiłem trochę stuningować jej kolor włosów, żeby było ciekawiej ;d

 smartfonik, chyba przypadł jej do gustu ;)

 wykłady, jest fajnie :)

 no i czas wolny spędzany z Cidem :)

 chyba się nudny wykład trafił :/

 no i zepsuła! ciapa jak ja xd

 alalalalaaa, magiczna naprawa!

 blogowanie, przeglądanie sieci, filmiki - pełny wypas!

 pierwszy wypad na kręgle i dzika Ivy!

 raz na dole, raz na górze :D

 - no i kto jest królową kręgli frajerzy? oczywiście ja! *taniec szczęścia*

 budka fotograficzna heheh ;)

 co Ty tam masz na tych zdjęciach, Ivy?

a na koniec wypadu, gdy już wracali do akademików, piorun go trzasnął hahah!

ps. niedawno bawiłem się troszkę w usuwanie zbędnych dodatków i mam pytanie, bo może ktoś wie: jak usunąć te głupie buty z obcasami w kształcie serc, bo za nic nie umiem sobie z tym poradzić ;p nie mam ich w mods/packages ani w launcherze, więc może ktoś zna jakiś sposób albo zna ich nazwę tą taką 0xcośtam? xd
z góry dziękuję i pozdrawiam! :)

15 komentarzy:

  1. Świetni jak zawsze, dasz Ivy do pobrania? Bo jest cudna *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, była w poprzedniej notce xd

      Usuń
  2. Eee ja też chcę wymyślaka, Hannah go nie dostała :c Studia fajna sprawa :D Ivy wygląda moim zdaniem lepiej w brązowych włosach *-* Ahh Cid podoba się chyba wszystkim xd No ale, nic dziwnego xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na dalsze losy Ivy, ii liczę ze z Cidem doczekają się potomka :D

      Usuń
  3. Super,Ivy jest prześliczna *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Aww cudna Ivy < 33 Ślicznie wygląda w brązowych włosach, a nawet lepiej niż w czarnych ; ) Też mam problem z tymi butami ;cc

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie że mogą być! Ivy i Cid fajnie razem wyglądają ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie mi się spodobała ta notka ,mogłabym czytać ja w kółko ! C :
    W ogóle uwielbiam tego kolesia z niebieskimi włosami z dodatku ' studenckie życie ' < 3

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam problem z tymi butami :c Elliot już dziadziusiem? ;o szok! Ivy świetnie czuje się na studiach z tego co widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj! Zostałeś nominowany do Liebster Bloga!
    http://lana-winter.blogspot.nl/2013/07/nominacja-do-liebster-blog.html
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam nic przeciwko, abyś dodawał ich jeszcze w kolejnych postach (: Rodzina jak zwykle świetna<3 Piesek jest taki słodziaszny! Obejrzę sobię Luminous'ów od pierwszej części, jak ich oglądam to mam wielką ochotę pograć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na mojego nowego bloga dreamofsims.blogspot.com/ !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie mój drogi dawaj ich non stop, są jedną z kilku moich ulubionych rodzin. Mogę ich oglądać i oglądać i mi się nie nudzą :3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Translate