wtorek, 30 lipca 2013

34. Rodzina Luminous cz. 16

http://4.bp.blogspot.com/-1q0sALTUnhM/Ue1XPcg8ZLI/AAAAAAAAA0o/5-eRMvbLzh4/s1600/Bez+nazwy-1.png http://1.bp.blogspot.com/-twU9TAzYGVk/Ue1XQQhym6I/AAAAAAAAA04/Jrjho-uNuvM/s1600/ikona1.png http://4.bp.blogspot.com/-V_i0poy1Sz0/Ue1XO_e3BVI/AAAAAAAAA0Y/-yl_1BEktuc/s1600/dddddd.png http://1.bp.blogspot.com/-yN-Mw1r90yc/Ue1XPyEZjCI/AAAAAAAAA0s/fp-IKqPNyp8/s1600/gfhf.png
© indigo

witam serdecznie w te słoneczne dni :) no, wróciłem z wyjazdu w góry, było naprawdę fajnie, a pogoda była po prostu wyśmienita, cały czas ciepło! miałem dostęp do internetu, więc m. in. odwiedzałem Wasze blogi. nie napisałem, bo miałem inne zajęcia z rodziną, znajomymi i na powietrzu :D dzisiaj pojawił się wreszcie nowy szablon, mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu! jakby coś nie grało albo jakieś czcionki były mało czytelne, to proszę o informację, a poprawię :) zostałem nominowany do Liebster Blog Award, co najmniej 5, czy 6 razy :3 dziękuję Wam za tyle nominacji, jest mi bardzo miło, że doceniacie moją pracę i czytacie mojego bloga :) jednak na razie muszę się zastanowić, czy będę brał w tym udział, bo trochę tego jest xd
a tymczasem zapraszam na sporą porcję rodziny :>

# Rodzina Luminous
cz. 16

pieski się bardzo polubiły :)

 Ivy, dzielny naukowiec pędzi do pracy!

 zabawa na Festiwalu Jesieni.

głodomory się ustawiają w kolejce po pyszne naleśniki Ivy :)

 jesienne obowiązki i zabawy!

 ups, czyżby ciąża?

 najpierw się napracował grabiąc, a teraz to rozwala xd

 Cid robi masaż przyszłej mamie <3

 Trifi odeszła, szkoda :c

 smutno rodzince z powodu odejścia jednego z pupili.

 mamka rozmawia z brzuszkiem <3

 witamy w rodzinie Bradleya :D

 dumni rodzice!

 nowa fryzura :)

 impreza urodzinowa! niebieskie włosy ma po tacie, karnację po mamie, zielone oczy też! te zielone oczy towarzyszą Luminousom od pierwszego pokolenia :)

 mama uczy chodzić, a tata znowu zajada naleśniki :)

 zabawa z owieczką...

 ... oraz z Remo!

 szczęśliwy tata też uczy synka :D

 pieski znowu się spotkały.

 urodziny :)

 Cid w nowej fryzurze.

 miły spacerek po okolicy.

 Bradley dorasta!

 zmieniłem mu kolor włosów, bo jakoś niebieskie mi do niego nie pasowały (może przez ciemną karnację?).

 zabawa w wannie :D

 szalone miny z mamą!

 Cid, czyli najbardziej wczuwający się kibic na Festiwalu Simowym xd

 odrabianie lekcji na chodniku przy ulicy ;_;

 ach, te emocje.

 okupacja placu zabaw!

 no i chwalenie się odznakami skauta :)

 Bradley jest WP jak jego mama ;)

 no i już nastolatek! (nie działo się zbyt dużo)

 cała mama ;d

 trenujemy ciało!

 rodzice wyjechali, więc pędzimy do parku :)

 podrywamy jakąś dorosłą simkę :D

 popis na karaoke.

 a w wolnej chwili opieka nad Remo :)

 Ivy pisze sms'a do Bradleya, któremu przy odrabianiu zadań towarzyszy pies ^^

 - o jaa, dostałem esa od mamy!!

 próba nawiązania znajomości z szopem. jeśli dobrze pamiętam, to ten szop mi się chyba gdzieś koło domu teleportował?! to możliwe?

 szaleństwa i wzmacnianie więzi z rodzicami :3

 jakiś koleś mi umarł przed domem :/

 ostry trening od taty musi być!

 Brad musi naprawić wannę sam...

 ... bo rodzice są zajęci sobą.

 - haha, a ja Was widzę!

 ducha Trifi się wystraszyła!

 coś tam świrowali i nagle się palić zaczęła ;o

  dobrze, że Bradley zareagował!

zapraszam serdecznie!

11 komentarzy:

  1. Jak ty to robisz że twoje fotostory jest takie MEGA ? ;D

    Bradley jest cudny <3 Przystojniak z niego , poza tym mogłeś przyciemnić troche ten niebieski jeśli chodzi o włosy i też by było myśle OK : P
    A Poza tym Cid w nowym wydaniu o wiele bardziej mi się podoba <3

    Poza tym zapraszam do mnie na nową notke ! ; 3

    OdpowiedzUsuń
  2. o matulu ile się wydarzyło :D moim zdaniem Bradley to bardzo oryginalne imię! Niezły ten szablonik c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Buu szkoda Trifi, kochana była :c Khehe fajny dzieciak był z Bradleya xd Mm ale teraz też jest faajny ^-^
    Nowy szablon, ekstra jest *o* Ivy na nagłówku na drugim zdjęciu ma zęby trochę jak króliczek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czułam, że młody będzie miał włosy po tacie, gdyby miał jaśniejszą karnacje pasowały by idealnie :P Ale za to teraz jest taki nieziemsko przystojny, oddaj go :O No co tych nominacji to masz rację sporo tego ale ja postanowiłam przeznaczyć 1 post w którym będę odpowiadała, będę mieć czyste sumienie xd Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award na moim blogu!!
    http://mrsczeekoladowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bradley jest mega *-* Mogę zostać jego żoną? XD Ponosi mnie, nie pytaj! ;)
    A nagłówek jest wspaniały! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam cię do Liebster Blog Award na moim blogu! Gorąco zapraszam :) http://wszystko-o-the-sims3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ivy i Cid dorośli... naszemu niebieskowłosemu pasuje w nowej fryzurze ;D a Bradley jaki przystojniak! <3
    Zostałeś/aś nominowany/a do Liebster Blog Award na http://finely-sims.blogspot.com/. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. to super, że wyjazd się udał! szablon przypadł bardzo do gustu, jest świetny! Bradley prawie cała mamusia! Ja bym zostawiła te szalone niebieskie włoski, ale w czarnych też jest dobrze:) Biedna Trifi :c Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, aż cztery moje ikony wykorzystałeś ;o dzięki! Z tymi nominacjami oszaleć można, ale ja już mam je z głowy, zrobiłam oddzielny post ;P Powiem Ci że Cid wypoważniał przez tą fryzurkę, a Bradley to niezłe ciacho! Dziwne że Ivy zaczęła się palić, widocznie atmosfera była za gorąca xD

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Translate