sobota, 30 listopada 2013

41. Rodzina Luminous cz. 20

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh-th1iGBMWlWyLr5VESIHzj0ImDoJPNZDDL5xQTowpxFs9bShhl_DFJX_YzhHEmQzMgDGTalfPvwuRIj2XS3JMLJxIhpD8lkoc5RdxeDNSHRFENcUuCqKaVK0lwaCB1eT87VXjseIS9Vw/s1600/14.png

Witajcie! Na wstępie chcę Was bardzo przeprosić za moją długą nieobecność. Jest ona spowodowana głównie tym, że po prostu nie miałem chęci na pisanie. Pewnie jednym z powodów jest też to, że od tego roku, jak już pisałem, jestem w nowej szkole. Na początku czułem się okropnie i byłem zdecydowanie niezadowolony. Wiecie - nowa szkoła, nauczyciele, klasa, a ja nie lubię takich zmian. No, ale już nie jest tak źle, jakoś będzie ;) No i wreszcie znalazłem trochę czasu i chęci żeby napisać. Podczas mojej nieobecności na bieżąco odwiedzałem i komentowałem Wasze blogi, chociaż tyle! Ostatnio trochę więcej pograłem w simsy, ale nie będę Wam zdradzał przyszłych relacji, ew. może coś pokażę na także zaniedbanym przeze mnie simblru ;> Cieszę się, że już w piątek Mikołaj, a wkrótce i Święta! Nie wiem jak u Was, ale u mnie już było trochę śniegu, niestety stopniał. W tym tygodniu od wtorku siedziałem w domu, bo nie za dobrze się czułem, a były próbne matury, więc prawie nic nie przegapiłem :) Podoba Wam się nowy wygląd bloga? Sesja jest z Mabel z atypicala :D

 # Rodzina Luminous
cz. 20

 Bradley i Poppy mieli urodziny, trochę się postarzali.

 Rozbrykane dziewczyny postanowiły trochę dowalić Kościldzie, więc zaczęły bawić się i rozwalać liście, które zgrabiła!

 Małżeństwo stara się o dziecko :)

 Chciałem przetestować, czy metoda z jabłkami i arbuzami u mnie zadziała, a, że ostatnio więcej było chłopaków, to padło na dziewczynę ;)

 Występ w parku.

 Paige jest w ciąży!

 Jako czarodziejka, testuje czary na członkach rodziny ;>

 Biedny Chris!

 Przyszli dziadkowie bardzo się kochają :D

 Niewykluczone, że dzięki arbuzom - urodziła się mała Trudy :) Dodam jeszcze, że Christopher i Chanel mieli urodziny i postanowili się wyprowadzić. Teraz tego żałuję i chętnie bym odzyskał chociaż jedno z nich, zobaczę, czy coś da się zrobić, ale nie wiem, czy zupełnie ich nie usunąłem :c

 Nadeszła zima, a razem z nią orły na śniegu!

 Trochę odpoczynku po porodzie - przygoda :D

 Tym razem występ w bibliotece.

 - Ale, że co?

 - Mamo, to moje dziecko, chcę sam się nim zająć!

 Oglądanie telewizji razem z małą!

 Trudy miała urodziny, podobna jest do taty ;)

 - Nie płacz, bo Cię zjem!
(Ta mina ;o)

 Nadeszła wiosna i słoneczne spacery :)

  Zapomniałem dodać, że Paige pracuje jako nauczycielka. Wybrała się do SPA żeby trochę wypocząć po ciężkiej pracy.

 Piękny, słoneczny Dzień Wypoczynku młodzi rodzice postanowili spędzić razem na basenie ^^

 Ups, ktoś tu nie potrafi liczyć nawet na palcach!

 Charles wygrał w zabawie na Festiwalu :D

 Mamcia uczy małą chodzić :)

 Urodziny Trudy i jej Wymyślonej Przyjaciółki.

 Letnia :)

 Ach, te czułości rodzinne <3

 Księżniczka na rumaku!

 Bajki na dobranoc w dodatkowej sypialni obok pokoju małej ;)

 Paige korzysta z mocy i ulepsza zmywarkę.

 Podczas występu Charlesa jakiegoś kolesia trafił piorun! Szkoda, że nie uchwyciłem momentu trafienia :c

 Okazja wykonana - jedzenie w restauracji skonsumowane!

Do napisania, mam nadzieję wkrótce :)

7 komentarzy:

  1. Nareszcie notka na royalu! Szablon.. Boziu po prostu cudo *_____* Fajny banner :D
    Louminousyy <33 Trudy jest rozkoszna <3 Ciekawe jak będzie wyglądać w przyszłości :> Kurcze szkoda, że nie ma już Christophera i Chanel :c Polubiłam ją :c Haha jaki typ, walnął go piorun a ten się cieszy :D
    Czekam na dalsze ich losy i mam nadzieję że to czekanie nie będzie zbyt długie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że nn. Bardzo fajna jest Trudy i staruszkowie też Ci się nawet udali :) Luminusy to bardzo fajna rodzinka, liczę na więcej!! Szablon też super jesteś dobrym grafikiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wreszcie napisałeś notkę! ^-^
    Cudowny jest nowy szablon!
    Ach, Trudy <3 Taka słodziutka! Taka ruda! Uwielbiam simów o tym kolorze włosów :D
    Już nie mogę się doczekać kolejnego posta. c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie, kurde miałam przeczucie, że dziś coś napiszesz i się wcale nie pomyliłam. O szablonie się nie wypowiadam bo brakuje mi słów :D Jest idealny pod każdym względem <3
    Poppy strasznie zabawnie wygląda, fajnie ją ubrałeś :D A mała Trudy jest prze śliczna, już się nie mogę doczekać aż dorośnie! Pisz szybciutko kolejny post! Trzymaj się ciepło :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogłam się już doczekać nowej notki, i wreszcie jest,bardzo się cieszę *_* xoxo Trudy jest naprawdę bardzo ładna ;) Zapraszam też na mojego bloga,zawitała tam nowa notka http://dreamofsims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaa, w końcu post! Trudy jaka urocza, cały tatusiek! ;) Rozumiem Twoją nieobecność, moja szkoła też na początku wydawała mi się lipna, ale potem nie zamieniłabym jej na żadną inną ;P

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Translate