niedziela, 8 grudnia 2013

42. Rodzina Luminous cz. 21

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEia7F-SOnC-wWHTy0fbmvFtUSFBxCGAKIf5YvDZML_NeBuH0NBGSCZ_lC4DPtPFPmBuefZWDulzRmYkY_8Ny1upRyMcBBw1gJEIPDhgOCciwwvqYUN9IUY7-TwkANSsEyBmYEpmidxxzUo/s1600/9.png

Cześć :) Co tam u Was słychać? Jak tam prezenty od Mikołaja? Ja dostałem Skok w Przyszłość, Baśnie barda Beedle'a (książka związana z serią Harry Potter) oraz słodycze :D U mnie na dworze leży trochę śniegu, wczoraj sporo napadało, zdążyłem się nawet pobawić na nim z psem, ale dzisiaj niestety trochę stopniał. Dzisiaj relacja będzie krótsza, ale przygotowywanie dużej ilości zdjęć zajmuje mi trochę za dużo czasu i zniechęca xd Zapraszam także na mojego simblra, możecie tam znaleźć nowe zdjęcia z życia Luminousów!

# Rodzina Luminous
cz. 21

 Synchronizacja z Diną.

 Fajne ciasto, nie? :D Ktoś z rodzinki dostał chyba za jakąś okazję, czy coś.

 Jakiś dziki koń rzuca się na tą prześladującą paparazzi ;)

 Ale Magik!

 Urodzinki! A Bradley nie wiem czemu taką obwódkę czerwoną ciągle ma :/

 Żegnaj Poppy ;c

 Paige zemdlała z wrażenia.

 Trudy, nastoletnia czarownica!

 No i czas na dziadzia.

 Lubię to zdjęcie :)

 Mała ostro pracuje nad projektami, w przyszłości planuje zostać stylistką!

 Kościlda, to ostra babka!

 Wspólnie spędzony zimowy dzień, w szalonych ubraniach :D

 Oj, zdecydowanie się nie lubią, ta WP ma jakąś negatywną cechę i sama wszczyna kłótnie :c

 Odstawiła się na studniówkę :)

 Rockman!

 Córka dowcipniś.

 Dzielny Charles, zanim zjawiła się policjantka, pobił włamywacza!

 Piękna, dorosła Trudy :)

 Po urodzinach postanowiła razem z rodzicami przeprowadzić się do Sunset Valley.

 I zaczęła romans z Jaredem Frio.

 Po jego kłótni z byłą dziewczyną było jej głupio, ale Claire ją pocieszyła :)

 Czary-mary w nowym, niewyremontowanym domu.

Po skończeniu szkoły Trudy zdecydowała się udoskonalić swoje umiejętności plastyczne, więc zapisała się do Uniwersytetu Simowego na Sztuki piękne.

Na sam koniec chcę Was jeszcze zaprosić na imprezy, zalinkowane bannery możecie znaleźć w gadżecie poniżej :)

9 komentarzy:

  1. Gratuluję Skoku w Przyszłość! A u mnie właśnie pada śnieg, już od dobrych paru godzin :D Jeny Trudy jest śliczna! Cudna mieszanka Charles'a i Paige *-* A propo Paige, ładną ma nową fryzurkę <3 Czekam na zdjęcia ze studiów Trudy!
    PS. Dzięki za wstawienie banera <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta nowa fryzurka i fajnie, że już masz Skok w Przyszłość. U mnie trochę popadało, ale jest już okey. A mikołajki spędziłam w szpitalu. I czekam na zdjęcia ze studiów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie śnieg leży od soboty <3
    Zazdroszczę Skoku w Przyszłość... i Paige też zazdroszczę :D
    Trudy jest taka śliczna. Ciekawa jestem jej życia na studiach. ^-^

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudy jest taka śliczna i ma świetną fryzurę *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. imprezy u rickley nie mogę się doczekać<3 u mnie śniegu w ogóle nie ma:( skok w przyszłość, jak ja ci zazdroszczę!:o mam prośbę:( mógłbyś może zrobić mi szablon na bloga? twój jest śliczny:( pozdrawiam:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bradley tą otoczkę ma zapewne z tego, że jest na szczycie kariery zła :) Ten "Skok w przyszłość" jest wspaniały, byłam sceptycznie do tego dodatku nastawiona ale powiem, że mnie zaskoczyli :) Zaraz spojrzę na simblra! Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam tutaj Linde :). (Zmieniłam Nick)
    Trudy bardzo piękna i jak zwykle twoje simki. Ja wracam do simowej strefy blogowania. Właśnie czekam na zamówione dodatki do Simsów 3 ( tak tak przekonałam się do nich po długim zniechęceniu). Rodzinka jak zwykle wspaniała no i Poppy biedulka :(. Czekam na więcej Luminousów <3. Sul Sul <3 simflow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Trudy jaka śliczna, wyrosła na piękną simkę! Mam nadzieję że hajtniesz ją z jakimś przystojniakiem ;p. Gratuluję skoku! U mnie mikołaj trochę poskąpił ale liczę że na święta pokaże na co go stać ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :D Dodaję cię na moim do zakładki czytam jeśli mogę ;) xoxo <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Translate